نصب و راه اندازي شبكه در محل
نوشته شده توسط : هلوسنتر

a7783f3f97c15e4f36331c83e67067ce.jpg

پشتيباني شبكه هاي كامپيوتري با نام ديگري تحت عنوان نگهداري شبكه هاي كامپيوتري هم شناخته مي شود. پشتيباني به معناي عام نگهداري و مراقبت و رفع ايرادات بوجود آمده در شبكه هاي كامپيوتري بوده و در دنياي الكترونيك و مدرن امروزي يك شغل مهم و تخصصي و حساس محسوب مي شود. مشكلاتي كه در شبكه هاي كامپيوتري ايجاد مي شوند توسط تيم رايان پشتيبان در كوتاهترين زمان ممكن رفع مي گردد. خدمات پشتيباني شبكه اين امكان را به شما مي دهد، تا در هر لحظه در صورت بروز مشكل بتوانيد از كارشناسان ما كمك بخواهيد و آن را حل كرده و به روند كار خود بازگرديد. ما در رايان پشتيبان سعي مي نمائيم با ارائه خدمات متمايز و ارائه مشاوره هاي به موقع از مشكلات كامپيوتري و شبكه پيشگري كنيم تا در طول مدت ارائه خدمات خود رضايت مشتريان را كسب نمائيم.

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

جهت اطمينان از صحت گفتار خود، در بخش سوابق كاري نام بسياري از شركت هاي طرف قرارداد خود را ذكر كرده ايم تا مشتريان جديد بتوانند رضايت از كارهاي ما را جويا شوند و با ديدن ليست اين شركت ها و موسسات اطمينان خاطر داشته باشند كه ميتوانيم جوابگوي نيازهاي آنها باشيم. قطعا 13 سال سابقه كاري تجربيات ارزشمندي در حوزه كاري خودمان براي ما ايجاد نموده كه در طول همكاري با ساير شركت ها در قالب مشاوره به آنها اعلام خواهيم نمود.

serverroom.jpg

قرارداد پشتيباني شبكه كامپيوتر IT به صورت پاره وقت و تمام وقت و رفع مشكل فوري سيستم ها ، سرور ، رفع ايراد خرابي و مشكل كامپيوتر ، و اجراي خواسته هاي شما اركان اصلي خدمات كامپيوتر و پشتيباني ما را تشكيل مي دهد

همچنين بكاپ گيري منظم از نرم افزار هاي حسابداري ، اداري ، ايميل و غيره نيز به طور مستمر انجام مي شود. مانيتورينگ سيستم ها ، كنترل اينترنت درون سازمان و برقراري امنيت شبكه به ويژه مقابله با باج افزارها نيز جزء خدمات ما مي باشند

گروه خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10سال سابقه درخشان در زمينه طراحي شبكه، كابل كشي و اجراي بسترهاي مبتني بر شبكه توسط كارشناسان و متخصصان مجرب و با تجربه در خدمت شما مي باشد.

نصب تجهيزات شبكه و سرور در محل

پشتيباني و عيب يابي شبكه در محل

خدمات پسيو شبكه در محل

كابل كشي شبكه CAT5 -CAT6- CAT7 در محل

استاندارد سازي اتاق سرور و آرايش رك و اتاق سرور در محل

نصب و راه اندازي نرم افزارهاي سيستم هاي سرور در محل

راه اندازي اينترنت و اينترانت و كانفيگ مودم هاي اينترنت و اينترانت در محل

راه اندازي اين نام مجاز نمي باشد Server و اين نام مجاز نمي باشد site to site و Hotspot در محل

راه اندازي DHCP سرور، DNS سرور، WSUS ،IIS و ... در محل

با سرويس رايانه از مزاياي خدمات شبكه و پشتيباني شبكه در محل بهره مند شويد

كارشناسان ما حداكثر ظرف 2 ساعت پس از تماس شما در محل حاضر و انجام وظيفه خواهند نمود

امنيت اطلاعات (بسياري از هموطنان عزيز از اينكه اطلاعات موجود در كامپيونر خود را حفظ كنند مشكلات زيادي را متحمل مي شوند اما با سرويس در محل و خدمات ما ديگر نگران امنيت ازلاعات خود نباشيد)

مشاوره و آموزش تلفني (در صورتي كه از مشتركان سرويس رايانه باشيد كارشناسان ما از ساعت 9 صبح الي 9 شب آماده پاسخگويي و رفع مشكلات شما به صورت تلفني به صورت رايگان خواهند يود )

آسودگي خيال سهولت دسترسي به كارشناسان در كمترين زمان در اكثر نقاط تهران

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل و خدمات شبكه و پشتيباني شبكه آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 

09376320561





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: